JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar natječaj za posao
JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar | Dioničko društvo
Temeljem članka 20 a Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o radu (Sl. novine F BiH 89/18), Uredbe o postupku prijema u radni odnos u Javnom sektoru u F BiH (Sl. novine F BiH br. 13/19 od 27.02.2019. godine i Sl. novine F BiH br. 9/21 od 3.02.2021. godine), Zakona o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji (Sl. novine F BiH br.54/19), članka 36 i 37 Statuta Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar, članka 8 i 9 Pravilnika o radu Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar, Priloga V Pravilnika o radu Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar i Odluke Uprave Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar broj: UD-3-11-20/22 od 17.03.2022. godine, JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar, raspisuje
J A V N I O G L A S
za prijem radnika u radni odnos
na neodređeno vrijeme uz probni rad
DIREKCIJA ZA NEPOKRETNU MREŽU
1. Referent za prodaju Prodavač/ica 3, Grupa za direktnu prodaju, Odjel za prodaju privatnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 2 (dva) izvršitelja, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 3 mjeseca, mjesto rada Sarajevo i Široki Brijeg
Opis posla:
- Razumijevanje svih proizvoda i usluga ponuđenih korisnicima, detaljno znanje o uslugama i jedinstvenim prodajnim osobinama usluga
- Razumijevanje ponude konkurencije, uspoređivanje usluga i proizvoda u odnosu na ponudu Društva
- Razumijevanje nadolazećih proizvoda, praćenje novih tehnoloških dostignuća
- Doprinošenje stvaranju atmosfere dobrodošlice za korisnike, pokazivanje želje za odgovaranje na upite
- Razumijevanje potreba korisnika i pronalaženje najboljeg proizvoda ili usluge za zadovoljavanje istih
- Objašnjavanje prednosti proizvoda i usluga korisniku s ciljem prodaje
- Demonstriranje funkcionalnosti dodatnih proizvoda i usluga te njihove iskoristivosti za korisnika,
- a u svrhu povećanja prodaje i odanosti korisnika
- Učinkovito odgovaranje na pitanja/upite korisnika, pružanje pomoći i rješavanje problema
- Preuzimanje odgovornosti za rješavanje problema i otvorenih pitanja, uključivanje drugih organizacijskih dijelova, te stalno informiranje korisnika
- Korištenje žalbi i pitanja korisnika kao priliku za demonstriranje usredotočenosti Društva na korisnika kao i pokazivanje motivacija korisnika za korištenje dodatnim proizvodima i uslugama
- Izdavanje faktura za prodanu robu i usluge
- Primanje i unošenje svih potrebnih podataka u billing/POS aplikaciju
- Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju privatnim korisnicima
- Samostalnost u obavljanju poslova
- Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja
2. Referent za prodaju Prodavač/ica na pokretnom prodajnom mjestu 3, Grupa za direktnu prodaju, Odjel za prodaju privatnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 1 (jedan) izvršitelj, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 3 mjeseca, mjesto rada Sarajevo
Opis posla:
- Razumijevanje svih proizvoda i usluga ponuđenih korisnicima, detaljno znanje o uslugama i jedinstvenim prodajnim osobinama usluga
- Razumijevanje ponude konkurencije, uspoređivanje usluga i proizvoda u odnosu na ponudu Društva
- Razumijevanje nadolazećih proizvoda, praćenje novih tehnoloških dostignuća
- Razumijevanje potreba korisnika i pronalaženje najboljeg proizvoda ili usluge za zadovoljavanje istih
- Objašnjavanje prednosti proizvoda i usluga korisniku s ciljem prodaje
- Demonstriranje funkcionalnosti dodatnih proizvoda i usluga te njihove iskoristivosti za korisnika
- Učinkovito odgovaranje na pitanja/upite korisnika, pružanje pomoći i rješavanje problema
- Preuzimanje odgovornosti za rješavanje problema i otvorenih pitanja, uključivanje drugih organizacijskih dijelova, te stalno informiranje korisnika
- Korištenje žalbi i pitanja korisnika kao priliku za demonstriranje usredotočenosti Društva na korisnika kao i pokazivanje motivacija korisnika za korištenje dodatnim proizvodima i uslugama
- Rad na terenu
- Vožnja kamiona na prethodno definirane lokacije
- Praćenje i postupanje po internim procedurama i pravilima vezanim uz upotrebu vozila
- Izvršavanje radnih zadataka sukladno svim sigurnosnim normama
- Priprema kamiona kao prodajnog mjesta
- Vođenje brige o sigurnosti i funkcionalnosti kamiona kao prijevoznog sredstva i kao prodajnog mjesta
- Izdavanje faktura za prodanu robu i usluge
- Primanje i unošenje svih potrebnih podataka u billing aplikaciju
- Točno i pravovremeno evidentiranje i izvješćivanje svih podataka vezanih uz kamion kao prodajno mjesto
- Uočavanje nedostataka postojećih procesa i predlaganje rješenja
- Predviđanje i rješavanje mogućih područja nezadovoljstva korisnika
- Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju privatnim korisnicima
- Samostalnost u obavljanju poslova
- Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja
3. Referent za prodaju – menadžer za poslovne korisnike 3, Grupa za prodaju poslovnim korisnicima, Regija 2, Odjel za prodaju poslovnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 1 (jedan) izvršitelj, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 3 mjeseca, mjesto rada Vitez
Opis posla:
- Prepoznavanje potencijalnih malih i srednjih (SME) poslovnih korisnika i analiziranje njihovih potreba s ciljem pronalaženja osmišljenih rješenja
- Prepoznavanje prilika, analiziranje njihove važnosti za Društvo
- Pripremanje i provedba promocije, pregovaranje i zaključivanje prodaje
- Razvijanje plana za svakog poslovnog korisnika, definiranje ciljeva godišnjih prihoda, odgovornosti i rezultata
- Identifikacija resursa Društva potrebnih za razvoj plana vođenja poslovnih korisnika
- Upravljanje implementacijom plana za poslovne korisnike
- Stjecanje znanja o industrijskom sektoru i sferi djelovanja poslovnog korisnika
- Dugoročno produbljenje odnosa s korisnicima radi proširenja broja poslovnih korisnika
- Upravljanje utjecajem niza promjena proizvoda i usluga na poslovne korisnike
- Poduzimanje pro-aktivnih/brzih mjera kako bi se izbjeglo opadanje tržišnog udjela i aktivnosti konkurencije usmjerene ka poslovnim korisnicima
- Prepoznavanje ključnih osoba u sklopu organizacija poslovnih korisnika, uspostavljanje i održavanje odnosa
- Povezivanje sa suradnicima u Društvu s ciljem koordinacije vođenja poslovnog korisnika
- Uspostavljanje i održavanje središnjeg protoka informacija i komunikacijske infrastrukture između Društva i poslovnih korisnika
- Primarna točka kontakta za poslovnog korisnika za rješavanje problema
- Promatranje vanjskog okruženja, redovito praćenje aktivnosti konkurencije
- Razvijanje mreže poslovnih kontakata. Aktivno održavanje odnosa i korištenje mreže kontakata za skupljanje informacija i promociju Društva
- Ići u korak sa svih promjenama vezanim uz proizvode i usluge. Shvaćanje utjecaja koji promjene proizvoda imaju na korisnike
- Razmatranje novih usluga i informiranje korisnika o mogućnostima odgovora na njihove poslovne potrebe
- Praćenje zadovoljstva, predviđanje i reagiranje u slučaju poteškoća
- Vršenje izmjena u korištenju usluga sukladno povratnim informacijama korisnika
- Prosljeđivanje povratnih pozitivnih/negativnih informacija korisnika nadležnim suradnicima, eskalacija ukoliko je potrebno
- Podnošenje redovitih izvještaja o statusu i trendovima poslovnih korisnika, naglašavanje mogućih prijetnji i aktivnosti konkurencije
- Izvješćivanje o poslovnim korisnicima u svrhu poslovnog planiranja sukladno zahtjevima Društva i menadžmenta
- Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju poslovnim korisnicima
- Samostalnost u obavljanju poslova
- Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja
4. Stručni suradnik za prodaju – menadžer za ključne poslovne korisnike 2, Grupa za prodaju poslovnim korisnicima, Regija 2, Odjel za prodaju poslovnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 2 (dva) izvršitelja, minimalno 12 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 6 mjeseci, mjesto rada Sarajevo
Opis posla:
- Razumijevanje svih proizvoda i usluga kao i njihovih prednosti za korisnike
- Razumijevanje ponuda usluga i proizvoda konkurencije, sposobnost njihovog uspoređivanja uz usredotočenje na one u ponudi Društva
- Razumijevanje nadolazećih proizvoda i praćenje tehnoloških napredaka
- Kontinuirano praćenje analiza aktivnosti konkurencije u regiji, zemlji i svijetu
- Informiranost o zanimljivim događanjima na regionalnom tržištu
- Uspostava kontakata i utjecaj na regionalnu poslovnu okolinu
- Aktivno pristupanje ključnim korisnicima
- Nastojanje razumijevanja potreba korisnika i prepoznavanje najboljih proizvoda i usluga za udovoljavanje njihovim potrebama
- Analiza svakog pojedinog korisnika u svrhu pronalaženja rješenja za njegove specifične potrebe
- Jasno objašnjavanje mogućnosti korisniku s izraženim entuzijazmom za prodaju
- Pokazati korisniku kako maksimalno iskoristiti kupovinu uz demonstriranje korisniku kako koristiti dodatne proizvode i usluge
- Definiranje aktivnosti potrebnih za pokazivanje dodatnih vrijednosti korisniku i povećanje njegove odanosti
- Uspješno prezentiranje naših proizvoda i usluga
- Pravovremeno odgovaranje na izazove konkurencije
- Pregovaranje o uvjetima i definiranje vrijednosti ugovora
- Kontinuirano poboljšavanje vještina kroz edukaciju i trening
- Etabliranje i održavanje visoko kvalitetnih osobnih kanala komunikacije s kontaktnim osobama ključnih korisnika
- Osiguravanje da ponuđene/prodane usluge mobilnih komunikacija udovoljavaju/premašuju očekivanja korisnika
- Pružanje visoke razine stručnosti u svakodnevnim zadacima
- Učinkovito odgovaranje na upite/poteškoće korisnika, uz pokazivanje želje za pomaganjem i rješavanje problema
- Vođenje rješavanje problema, uključivanje drugih po potrebi i informiranje korisnika
- Korištenje žalbi i pitanja korisnika kao prilika za demonstriranje usredotočenosti Društva na korisnika kao i pokazivanje motivacija korisnika za služenjem dodatnih proizvoda i usluga
- Žalbe i pitanja korisnika iskoristiti kao priliku za demonstriranje fokusiranosti Društva na korisnika. Upoznavanje korisnika s mogućnošću korištenja dodatnih proizvoda i usluga te motiviranje korisnika za povećano korištenje istih
- Pružanje jasnih informacija o potrebama i očekivanjima ključnih korisnika u svrhu ponuđivanja ili prilagodbe postojećih usluga
- Pisanje izvješća o posjetima, aktivnostima prodaje i rezultatima
- Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju poslovnim korisnicima
- Samostalnost u obavljanju poslova
- Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja
Uvjeti
Opći uvjeti:
- Da je državljanin BiH
- Da ima navršenih 18 godina života
- Da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta (samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti liječničko uvjerenje kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uvjetima radnog mjesta na koje je izabran)
- Da se protiv njega ne vodi kazneni postupak (samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje da se protiv njega ne vodi kazneni postupak)
Posebni uvjeti:
– za radno mjesto pod rednim brojem 1 i 2): SSS/IV, ekonomska škola ili gimnazija, poznavanje rada na računalu, znanje stranog jezika, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
– za radno mjesto pod rednim brojem 3): SSS/IV, ekonomska škola, poznavanje rada na računalu, znanje stranog jezika, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
– za radno mjesto pod rednim brojem 4): VSS/VII, drugi ciklus visokog obrazovanja, ekonomski fakultet, poznavanje rada na računalu, znanje stranog jezika, minimalno 12 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Uz uredno popunjenu i vlastoručno potpisanu Prijavu na javni oglas (obrazac prijave je na internet stanici Poduzeća – www.hteronet.ba i u uredu protokola, na adresi Kneza Branimira b.b. Mostar), dostaviti slijedeću dokumentaciju:
- životopis,
- uvjerenje o državljanstvu,
- izvod iz matične knjige rođenih,
- diplomu/svjedodžbu,
- (ukoliko je diploma/svjedodžba stečena u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine, obvezno dostaviti i ovjerenu kopiju nostrificirane/priznate diplome/svjedodžbe)
- uvjerenje/potvrdu prethodnog poslodavca o radnom iskustvu na istim ili sličnim poslovima uz preciziranje poslova na kojima je radio/radi i dužine radnog odnosa na navedenim poslovima
- dokaz o poznavanju rada na računalu
- dokaz o znanju stranog jezika
Prioritet pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima imaju osobe iz članka 2 Zakona o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji (Službene Novine F BiH broj 54/19).
Kandidati koji se pozivaju na prioritet pri zapošljavanju sukladno Zakonu o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji (Službene novine F BiH broj 54/19) dužni su dostaviti dokaze o prioritetu upošljavanja i to:
- Dokaz da su nezaposleni,
- Dokaz da imaju status razvojačenog branitelja
Dokumentacija se dostavlja u originalu ili ovjerenim kopijama. Ukoliko kandidati dostavljaju dokumentaciju u ovjerenoj kopiji, ovjerene kopije ne smiju biti starije od 6 mjeseci.
Kandidati koji se prijavljuju na više radnih mjesta podnose prijavu za svako radno mjesto pojedinačno i uz svaku prijavu dostavljaju traženu dokumentaciju. U tom slučaju, dovoljno je uz jednu prijavu dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumentacije, dok u drugim prijavama mogu dostaviti obične kopije dokumentacije s naznakom prijave u kojoj se nalaze originali ili ovjerene kopije zahtijevane dokumentacije.
Neuredne, nepotpune i ne blagovremene prijave bit će odbačene zaključkom.
Kandidati čije su prijave uredne, potpune i blagovremene biti će pismenim putem obaviješteni o mjestu, datumu i vremenu održavanja pismenog dijela ispita.
Smatra se da je kandidat zadovoljio na pismenom ispitu ukoliko je osvojio najmanje 60% bodova od ukupno mogućih 100%.
O mjestu, datumu i vremenu polaganja usmenog ispita, kandidati će biti obaviješteni usmeno ili pismeno putem e-mail-a.
Ako kandidat koji je uredno pozvan ne pristupi testiranju smatra se da je povukao prijavu na oglas.