JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar natječaj za posao

JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar | Dioničko društvo

Temeljem članka 20 a Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o radu (Sl. novine F BiH 89/18), Uredbe o postupku prijema u radni odnos u Javnom sektoru u F BiH (Sl. novine F BiH br. 13/19 od 27.02.2019. godine i Sl. novine F BiH br. 9/21 od 3.02.2021. godine), Zakona o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji (Sl. novine F BiH br.54/19), članka 36 i 37 Statuta Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar, članka 8 i 9 Pravilnika o radu Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar, Priloga V Pravilnika o radu Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar i Odluke Uprave Javnog poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d.  Mostar broj: UD-3-11-20/22 od 17.03.2022. godine, JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar, raspisuje

J A V N I   O G L A S

za prijem radnika u radni odnos

na neodređeno vrijeme uz probni rad

DIREKCIJA ZA NEPOKRETNU MREŽU

  1. Referent za prodaju Prodavač/ica 3, Grupa za direktnu prodaju, Odjel za prodaju privatnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 2 (dva) izvršitelja, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 3 mjeseca, mjesto rada Sarajevo i Široki Brijeg

Opis posla:

  • Razumijevanje svih proizvoda i usluga ponuđenih korisnicima, detaljno znanje o uslugama i jedinstvenim prodajnim osobinama usluga
  • Razumijevanje ponude konkurencije, uspoređivanje usluga i proizvoda u odnosu na ponudu Društva
  • Razumijevanje nadolazećih proizvoda, praćenje novih tehnoloških dostignuća
  • Doprinošenje stvaranju atmosfere dobrodošlice za korisnike, pokazivanje želje za odgovaranje na upite
  • Razumijevanje potreba korisnika i pronalaženje najboljeg proizvoda ili usluge za zadovoljavanje istih
  • Objašnjavanje prednosti proizvoda i usluga korisniku s ciljem prodaje
  • Demonstriranje funkcionalnosti dodatnih proizvoda i usluga te njihove iskoristivosti za korisnika,     
  • a u svrhu povećanja prodaje i odanosti korisnika
  • Učinkovito odgovaranje na pitanja/upite korisnika, pružanje pomoći i rješavanje problema
  • Preuzimanje odgovornosti za rješavanje problema i otvorenih pitanja, uključivanje drugih organizacijskih dijelova, te stalno informiranje korisnika
  • Korištenje žalbi i pitanja korisnika kao priliku za demonstriranje usredotočenosti Društva na korisnika kao i pokazivanje motivacija korisnika za korištenje dodatnim proizvodima i uslugama
  • Izdavanje faktura za prodanu robu i usluge
  • Primanje i unošenje svih potrebnih podataka u billing/POS aplikaciju
  • Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju privatnim korisnicima
  • Samostalnost u obavljanju poslova
  • Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja

  2. Referent za prodaju Prodavač/ica na pokretnom prodajnom mjestu 3, Grupa za direktnu prodaju, Odjel za prodaju privatnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 1 (jedan) izvršitelj, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 3 mjeseca, mjesto rada Sarajevo

Opis posla:

  • Razumijevanje svih proizvoda i usluga ponuđenih korisnicima, detaljno znanje o uslugama i jedinstvenim prodajnim osobinama usluga
  • Razumijevanje ponude konkurencije, uspoređivanje usluga i proizvoda u odnosu na ponudu Društva
  • Razumijevanje nadolazećih proizvoda, praćenje novih tehnoloških dostignuća
  • Razumijevanje potreba korisnika i pronalaženje najboljeg proizvoda ili usluge za zadovoljavanje istih
  • Objašnjavanje prednosti proizvoda i usluga korisniku s ciljem prodaje
  • Demonstriranje funkcionalnosti dodatnih proizvoda i usluga te njihove iskoristivosti za korisnika
  • Učinkovito odgovaranje na pitanja/upite korisnika, pružanje pomoći i rješavanje problema
  • Preuzimanje odgovornosti za rješavanje problema i otvorenih pitanja, uključivanje drugih organizacijskih dijelova, te stalno informiranje korisnika
  • Korištenje žalbi i pitanja korisnika kao priliku za demonstriranje usredotočenosti Društva na korisnika kao i pokazivanje motivacija korisnika za korištenje dodatnim proizvodima i uslugama
  • Rad na terenu
  • Vožnja kamiona na prethodno definirane lokacije
  • Praćenje i postupanje po internim procedurama i pravilima vezanim uz upotrebu vozila 
  • Izvršavanje radnih zadataka sukladno svim sigurnosnim normama
  • Priprema kamiona kao prodajnog mjesta
  • Vođenje brige o sigurnosti i funkcionalnosti kamiona kao prijevoznog sredstva i kao prodajnog mjesta
  • Izdavanje faktura za prodanu robu i usluge
  • Primanje i unošenje svih potrebnih podataka u billing aplikaciju
  • Točno i pravovremeno evidentiranje i izvješćivanje svih podataka vezanih uz kamion kao prodajno mjesto
  • Uočavanje nedostataka postojećih procesa i predlaganje rješenja
  • Predviđanje i rješavanje mogućih područja nezadovoljstva korisnika
  • Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju privatnim korisnicima
  • Samostalnost u obavljanju poslova
  • Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja

  3. Referent za prodaju – menadžer za poslovne korisnike 3, Grupa za prodaju poslovnim korisnicima, Regija 2, Odjel za prodaju poslovnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 1 (jedan) izvršitelj, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 3 mjeseca, mjesto rada Vitez

Opis posla:

  • Prepoznavanje potencijalnih malih i srednjih  (SME) poslovnih korisnika i analiziranje njihovih potreba s ciljem pronalaženja osmišljenih rješenja
  • Prepoznavanje prilika, analiziranje njihove važnosti za Društvo
  • Pripremanje i provedba promocije, pregovaranje i zaključivanje prodaje
  • Razvijanje plana za svakog poslovnog korisnika, definiranje ciljeva godišnjih prihoda, odgovornosti i rezultata
  • Identifikacija resursa Društva potrebnih za razvoj plana vođenja poslovnih korisnika
  • Upravljanje implementacijom plana za poslovne korisnike
  • Stjecanje znanja o industrijskom sektoru i sferi djelovanja poslovnog korisnika
  • Dugoročno produbljenje odnosa s korisnicima radi proširenja broja poslovnih korisnika
  • Upravljanje utjecajem niza promjena proizvoda i usluga na poslovne korisnike
  • Poduzimanje pro-aktivnih/brzih mjera kako bi se izbjeglo opadanje tržišnog udjela i aktivnosti konkurencije usmjerene ka poslovnim korisnicima
  • Prepoznavanje ključnih osoba u sklopu organizacija poslovnih korisnika, uspostavljanje i održavanje odnosa
  • Povezivanje sa suradnicima u Društvu s ciljem koordinacije vođenja poslovnog korisnika
  • Uspostavljanje i održavanje središnjeg protoka informacija i komunikacijske infrastrukture između Društva i poslovnih korisnika
  • Primarna točka kontakta za poslovnog korisnika za rješavanje problema
  • Promatranje vanjskog okruženja, redovito praćenje aktivnosti konkurencije
  • Razvijanje mreže poslovnih kontakata. Aktivno održavanje odnosa i korištenje mreže kontakata za skupljanje informacija i promociju Društva
  • Ići u korak sa svih promjenama vezanim uz proizvode i usluge. Shvaćanje utjecaja koji promjene proizvoda imaju na korisnike
  • Razmatranje novih usluga i informiranje korisnika o mogućnostima odgovora na njihove poslovne potrebe
  • Praćenje zadovoljstva, predviđanje i reagiranje u slučaju poteškoća
  • Vršenje izmjena u korištenju usluga sukladno povratnim informacijama korisnika
  • Prosljeđivanje povratnih pozitivnih/negativnih informacija korisnika nadležnim suradnicima, eskalacija ukoliko je potrebno
  • Podnošenje redovitih izvještaja o statusu i trendovima poslovnih korisnika, naglašavanje mogućih prijetnji i aktivnosti konkurencije
  • Izvješćivanje o poslovnim korisnicima u svrhu poslovnog planiranja sukladno zahtjevima Društva i menadžmenta
  • Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju poslovnim korisnicima
  • Samostalnost u obavljanju poslova
  • Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja

  4. Stručni suradnik za prodaju – menadžer za ključne poslovne korisnike 2, Grupa za prodaju poslovnim korisnicima, Regija 2, Odjel za prodaju poslovnim korisnicima, Sektor za prodaju, DNM, 2 (dva) izvršitelja, minimalno 12 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, probni rad 6 mjeseci, mjesto rada Sarajevo 

Opis posla:

  • Razumijevanje svih proizvoda i usluga kao i njihovih prednosti za korisnike
  • Razumijevanje ponuda usluga i proizvoda konkurencije, sposobnost njihovog uspoređivanja uz usredotočenje na one u ponudi Društva
  • Razumijevanje nadolazećih proizvoda i praćenje tehnoloških napredaka
  • Kontinuirano praćenje analiza aktivnosti konkurencije u regiji, zemlji i svijetu
  • Informiranost o zanimljivim događanjima na regionalnom tržištu
  • Uspostava kontakata i utjecaj na regionalnu poslovnu okolinu
  • Aktivno pristupanje ključnim korisnicima
  • Nastojanje razumijevanja potreba korisnika i prepoznavanje najboljih proizvoda i usluga za udovoljavanje njihovim potrebama
  • Analiza svakog pojedinog korisnika u svrhu pronalaženja rješenja za njegove specifične potrebe
  • Jasno objašnjavanje mogućnosti korisniku s izraženim entuzijazmom za prodaju
  • Pokazati korisniku kako maksimalno iskoristiti kupovinu uz demonstriranje korisniku kako koristiti dodatne proizvode i usluge
  • Definiranje aktivnosti potrebnih za pokazivanje dodatnih vrijednosti korisniku i povećanje njegove odanosti
  • Uspješno prezentiranje naših proizvoda i usluga
  • Pravovremeno odgovaranje na izazove konkurencije
  • Pregovaranje o uvjetima i definiranje vrijednosti ugovora
  • Kontinuirano poboljšavanje vještina kroz edukaciju i trening
  • Etabliranje i održavanje visoko kvalitetnih osobnih kanala komunikacije s kontaktnim osobama ključnih korisnika
  • Osiguravanje da ponuđene/prodane usluge mobilnih komunikacija udovoljavaju/premašuju očekivanja korisnika
  • Pružanje visoke razine stručnosti u svakodnevnim zadacima
  • Učinkovito odgovaranje na upite/poteškoće korisnika, uz pokazivanje želje za pomaganjem i rješavanje problema
  • Vođenje rješavanje problema, uključivanje drugih po potrebi i informiranje korisnika
  • Korištenje žalbi i pitanja korisnika kao prilika za demonstriranje usredotočenosti Društva na korisnika kao i pokazivanje motivacija korisnika za služenjem dodatnih proizvoda i usluga
  • Žalbe i pitanja korisnika iskoristiti kao priliku za demonstriranje fokusiranosti Društva na korisnika. Upoznavanje korisnika s mogućnošću korištenja dodatnih proizvoda i usluga te motiviranje korisnika za povećano korištenje istih
  • Pružanje jasnih informacija o potrebama i očekivanjima ključnih korisnika u svrhu ponuđivanja ili prilagodbe postojećih usluga
  • Pisanje izvješća o posjetima, aktivnostima prodaje i rezultatima
  • Sudjelovanje u različitim projektima i izvan sektora s ciljem pružanja podrške i rješenja vezanih uz Sektor prodaje /Odjel za prodaju poslovnim korisnicima
  • Samostalnost u obavljanju poslova
  • Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovoditelja

Uvjeti

Opći uvjeti:

  • Da je državljanin BiH
  • Da ima navršenih 18 godina života
  • Da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta (samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti liječničko uvjerenje  kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uvjetima radnog mjesta na koje je izabran)
  • Da se protiv njega ne vodi kazneni postupak (samo kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje da se protiv njega ne vodi kazneni postupak)

Posebni uvjeti:

– za radno mjesto pod rednim brojem 1 i 2): SSS/IV, ekonomska  škola ili gimnazija, poznavanje rada na računalu, znanje stranog jezika, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

–  za radno mjesto pod rednim brojem 3): SSS/IV, ekonomska  škola, poznavanje rada na računalu, znanje stranog jezika, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

– za radno mjesto pod rednim brojem 4): VSS/VII, drugi ciklus visokog obrazovanja, ekonomski  fakultet, poznavanje rada na računalu, znanje stranog jezika, minimalno 12 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

Uz uredno popunjenu i vlastoručno potpisanu Prijavu na javni oglas (obrazac prijave je na internet stanici Poduzeća – www.hteronet.ba i u uredu  protokola, na adresi Kneza Branimira b.b. Mostar), dostaviti slijedeću dokumentaciju:

  • životopis,
  • uvjerenje o državljanstvu,
  • izvod iz matične knjige rođenih,
  • diplomu/svjedodžbu,
  • (ukoliko je diploma/svjedodžba stečena u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine, obvezno dostaviti i ovjerenu kopiju nostrificirane/priznate diplome/svjedodžbe)
  • uvjerenje/potvrdu prethodnog poslodavca o radnom iskustvu na istim ili sličnim poslovima uz preciziranje poslova na kojima je radio/radi i dužine radnog odnosa na navedenim poslovima
  • dokaz o poznavanju rada na računalu
  • dokaz o znanju stranog jezika

Prioritet pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima imaju osobe iz članka 2  Zakona o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji (Službene Novine F BiH broj 54/19).

Kandidati koji se pozivaju na prioritet pri zapošljavanju sukladno Zakonu o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji (Službene novine F BiH broj 54/19) dužni su dostaviti  dokaze o prioritetu upošljavanja i to:

  • Dokaz da su nezaposleni,
  • Dokaz da imaju status razvojačenog branitelja

Dokumentacija se dostavlja u originalu ili ovjerenim kopijama. Ukoliko kandidati dostavljaju dokumentaciju u ovjerenoj kopiji, ovjerene kopije ne smiju biti starije od 6 mjeseci.

Kandidati koji se prijavljuju na više radnih mjesta podnose prijavu za svako radno mjesto pojedinačno i uz svaku prijavu dostavljaju traženu dokumentaciju. U tom slučaju, dovoljno je uz jednu prijavu dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumentacije, dok u drugim prijavama mogu dostaviti obične kopije dokumentacije s naznakom prijave u kojoj se nalaze originali ili ovjerene kopije zahtijevane  dokumentacije.

Neuredne, nepotpune i ne blagovremene prijave bit će odbačene zaključkom.

Kandidati čije su prijave uredne, potpune i blagovremene biti će pismenim putem  obaviješteni o mjestu, datumu i vremenu održavanja pismenog dijela ispita.

Smatra se da je kandidat zadovoljio na pismenom ispitu ukoliko je osvojio najmanje 60% bodova od ukupno mogućih 100%.

O mjestu, datumu i vremenu polaganja usmenog  ispita, kandidati će biti obaviješteni usmeno ili pismeno putem e-mail-a.

Ako kandidat koji je uredno pozvan ne pristupi testiranju smatra se da je povukao prijavu na oglas.

Prijave na oglas s potrebnom dokumentacijom u zatvorenoj omotnici dostaviti u roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja u dnevnoj novini Oslobođenje.

Kandidat je obvezan na poleđini omotnice naznačiti svoje ime, prezime i adresu.

Prijave se dostavljaju poštom ili osobno putem protokola na adresu:

JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar

Kneza Branimira b.b.

88 000  M o s t a r

sa naznakom:

Prijava na javni oglas za radno mjesto _________________________________________________,

(naziv radnog mjesta)

pod rednim brojem __________________________

                                  (redni br. u javnom oglasu)

Izbor iz reda prijavljenih kandidata koji ispunjavaju uvjete oglasa izvršit će se sukladno Zakonu o radu F BiH, Uredbi o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u F BiH, Zakonu o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji, Pravilniku o radu Javnog Poduzeća Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar i Odluci Uprave Društva.                                                                                                                                   

Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje ŽZH ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.